lista över allt jag nog inte hinner

den här månaden och framförallt den här veckan innehåller hur mycket skoj som helst, men också tråkiga saker såklart och vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt.
antar att jag får börja va lite mer effektiv med min tid, prioritera och så. inte ligga i sängen och stirra i taket, eller sitta i soffa och luta huvudet mot en axel och massera händer fast det är det jag allra helst vill göra.
en lista för min egen skull på vad jag ska hinna med den här veckan:
.
1. påbörja researchuppsatsen, skriva inledning, syfte, metod samt leta upp fler källor.
2. läsa klart avhandlingen av cecilia björk för att kunna komplettera tidigare forskning till B-uppsatsen
3. Affischera och peppa inför Pop Culture nu på fredag
4. sälja biljetter under lunchen till Pop Culture, vet inte vilken dag än men tror jag kan alla luncher den här veckan
5. handledninsmöte inför utställningen imorgon tisdag
6. konkretisera ideer till utställningen, leta fram bilder, och filmer, göra urval.
7. tvätta
8. springa
9. spela skivor på pop orange på lördag
10. hela fredagen rigga iordning på kulturkammaren, möta upp djs och band, sedan efterfesten med lilla lovis, sen städa kulturkammaren, bryggeriets och konstantinopels källare innan klockan 12 på lördagen. = kommer inte sova många timmar
11. också måste ju jag och maria klara värld 2 i super mario bros på wii
12. här lämnar jag plats för allt jag glömt
amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0