ifall livet vore optimalt

önskar min självdisciplin samt mitt immunförsvar var lite bättre,
skulle inte snoret och en massa sjukt tråkiga jävla grejer jag samlar på hög och bara stirrar på istället för att ta tag i dom var i vägen så skulle jag tillbringa min kväll lite mer såhär
1. solsommarkväll varmt ute
2. ta en promenad runt strömmen
3. sitta ute med ukulele
4. skriva världens bästa popsång om livets orättvisor och rättvisor
5. somna i varma armar och den där rösten som viskar att jag är fin
6. ha lite mer pengar
måste bli queen of the world, kunna styra över vädret, pengar, folks ledighet, uppsatser osv.
men först ska jag bli av med sockerberoendet och bli smal och snygg
hurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0