i'm so happy i'm s glad

Behövs bara att solen skiner lite och att jag VET att man inte behöver frysa ihjäl bara man går utanför porten för att jag ska bli gladare och mer lätthanterlig.
Är på bra humör för sommaren är fixad, eller min sommar har ju varit det ett tag, men nu har jag även ett bra jobbsällskap, världsbäst att spendera mina campingtimmar med.
De andra campingcrewet är himla bra dom också, Pontus och Henrik fattade vad jag menade direkt.
såatteh.
Känner inte av densamma festivalpaniken som alla andra. Som det ser ut nu vill jag mest bara softa i sommar, utöver att jobba då, hänga i park, kanske bada lite, mysa med syskon, pussas lite med p, osv.
okej, NU ska jag börja skriva hemtentan,
snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0