caught in a trap

spenderar tiden med att tänka på och ha panik inför att jag måste plugga, men förmår mig som vanligt inte att få tummen ur röven och faktiskt sätta mig ner och läsa/skriva.
så jobbigt med två uppgifter parallellt, vet ju inte vilken jag ska börja på. min lösning är att inte börja med någon alls
men det funkar nog inte så bra i längden.
ikväll är det nittiotalsindie på broadway, med gratis tacobuffe ifall man köper en dryck
inget är gratis på riktigt
vill mest gömma mig under täcket och spela tetris
kolla på skins och så.
har hemlängtan men är ungefär sämst i världen på att planera in när jag kan åka hem.
nu ska jag fortsätta pilla på tårna och tugga tuggummi och gnälla över att jag inte orkar plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0