1234

Skriver monografi, men gjorde en paus för fattade inte fjärde frågan, den var lång och krånglig. Sitter och överväger ifall jag ska gå och köpa chips eller godis, sånt måste man ju få äta utan dåligt samvete om man pluggar så duktigt som jag måste göra ikväll. men känner mig dagen till ära inte sugen alls. Men har ju bestämt mig så är nog bara att snällt trycka i mig chipsen och kanske skölja ner med någon sötsliskig läsk och skriva och smula ner tangenterna med avhandlingen i knät och fredagsunderhållningen på i bakgrunden på tvn.
Imorgon blir det födelsedagsfirande och dans i ny lokal i industrilandskapets hjärta. Älskar industrilandskapet, särskilt ordet, så härligt pretentiöst och historiskt. mmmm.
Lyssnar också på cornelis förstås, lite deppigt förstås, man får aldrig bli för glad! lite av mitt motto.
längtar efter bandstart och känslosam pop på välbekant språk. och vår. och sånthär soft parklife!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0