ban marriage

några bilder från pontus födelsedagskalas
-
igår var tanken att spendera kvällen i ljura med häng, lite pizza ur kartong, överraskningstårta och lite radiolyssnande hanns med innan mitt sällskap bestämde sig för att spontangå på konsert istället. Sprang till spårvagn som tog mig genom staden med en rasistisk chaufför och arga cykelägare.
Gick till gröna soffan och redigerade bilder tills mina ögon gick i kors, sen kollade jag på gynekologen i askim och grät.
försöker öva mig på att vara ensam
helt ensam på luntgatan är jag.
väldig massa övande
först lära sig att vara med, sen utan. jag är av eller på, inte så bra på snabba vändningar och så
men går bra tror jag
ska snart säga hejdå till en tjej
och ta med mig en borr
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0