stenåldern kan börja

går helt oförberedd till ett seminarium men klarar mig undan, tvingas till obehagligt mycket ögonkontakt med seminarieledaren som var väldigt bra och sa vettiga saker.
äter kycklingcurry med carl och pratar om livet, sova borta och saker som kanske kan bli
saknaden efter de som avvikit
sitter apatisk i soffan och fastän jag inte gör någonting lyckas jag stöka ner mer och mer hela tiden
imorgon är det klubb republikpremiär med ludwig bell och lissi dancefloor disaster! kommer bli himla fint tror jag, kom alla kom!!!
nu är det dags för dagens fadderaktivitet-skattjakt
är så himla trött och opepp på det mesta, borde plugga och städa men ska ge mig ut i staden ändå
jaa jag är bitter
/bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0