Jag gömmer mina drömmar där din axel blir till hals

SAKNAR och tvingar mig in i nya rutiner
försöker peppa på ett korrekt sätt, men ingenting går bra
det som fattas är så tydligt att det går att peka ut på en millisekund
att ha en tomhet man inte kan sätta finger på, och ett utgjutet hål där jag vet precis vad som passa,
vet inte vilket som är värst
norrköping är vackert och höstigt, men kallt
ikväll väntar födelsedagsfest i ljura
rusigt och tonårsfyllt skulle jag tro
som vanligt
igår var jag bråkig och ångrade mig
blev väl rätt straffad för det också
en tår på kudden innan jag somnade och drömde om kalla kylskåp
nu väntar en redovisning och resten av dagen
resten av livet
känns som jag är full när jag skriver det här men det är jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0