This time tomorrow

Har sagt upp mig och lyft bort den tunga tunga stenen från hjärtat
har ett städat rum och jag kan andas igen
blir nyfiken och förvånad när folk väljer att läsa mina ord, såna som går tillbaka flera månader och lämnar en kommentar
spårar ip-adresser och gissar
gör bostadsansökningar och drömmer
min hud är fortfarande knottrig och mitt hår är fortfarande ruffsigt, men det är rent och luktar gott
leverfläckarna förökar sig och blir fler för varje dag men det gör inget
har inget emot att vara lite prickig
kanske kan dom få det att verka som jag har några pigment överhuvudtaget
jag börjar bli så genomskinlig
blek och feg och sävlig och lat ni vet som annika norlin sjunger

Kommentarer
Postat av: m

prickig är fint, mina fräknar förökar sig snabbare än pesten. imorgon blir det kul, förresten. rim rim lite lim, cyklar och knark.

2010-05-07 @ 23:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0