Pale blue eyes

jag är så pretentiös att jag snart kaskadkräks över skärmen
igår lyssnade jag på tre superintressanta föreläsningar. MOLLY HASKELL! vilken kvinna, sen cyklade jag hem i regn och gjorde mig iordning för en fest i solidarisk anda
lyssnade på band, dansade till dansmusik, kramade på e, allt som vanligt
fick fina komplimanger från BLOGGLÄSARE!!!
nu jävlar är jag känd vill jag lova
en tjej beskrev min blogg som "en fin indieblogg"
jag har så många läsare förstår ni
jag känner mig så gammal i sällskapet
bli inte som jag när ni blir stora
amen

Kommentarer
Postat av: hihi, din "enda" bloggläsare (inte elin)

ja, den är ju en fin indieblogg. Den känns varken fyllig eller tunn, bara fin och full utav hopp på något konstigt men behagligt sätt.

2010-05-10 @ 18:10:04
URL: http://hannupai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0