little by little

mitt liv enligt håkan hellström
Är du man eller kvinna:
gårdakvarnar och skit

Beskriv dig själv:
zigenarliv dreamin

Hur känner du dig:
uppsnärjd i det blå

Beskriv stället där du bor:
augusti i helvetet

Platsen du skulle resa till om du kunde åka var du ville:
det är så jag säger det

Hur du helst transporterar dig:
ramlar

Din bästa vän är:
exile on wollmar yxkullsgatan

Du och dina bästa vänner är:
gatan fram

Hur är vädret?
kom igen lena

Favorittid på dagen:
vi två, 17 år

Om ditt liv var en TV-serie, vad skulle den heta?:
nu kan du få mig så lätt

Hur är livet enligt dig?:
mississippi kan vänta

Beskriv ditt nuvarande förhållande:
brännö serenad

Din rädsla:
magiskt men tragiskt

Ditt bästa råd:
så länge du är med mig

Hur du skulle vilja dö:
den fulaste flickan i världen

Din själs nuvarande tillstånd:
hurricane gilbert

Ditt motto:
för en lång lång tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0