Handle with care

imorse vaknade jag av att jag stötte min armbåge i en tjej som låg i min säng
chockartat uppvaknande
igår kollade vi en rätt.. spännande film, dåligt skådespel och äckelkänslor i magen, otroligt tafatta tyska poliser och en mellandel som fick självdö
avslutade med eva och adam, gardiner med gäddor (gäddor överallt) och kärleksprat
funderar och vänder på allt
sådär som det kanske ska va
ikväll blir det livemusik, norrköpingsmusik och dans
men först häng med några av dom vi gillar allra mest
som jag gillar allra mest
ihhi åhhå
/lovefool

Kommentarer
Postat av: regnet

åhååå jaja.. gäddor gäddor och världens bästa anna!

2010-05-28 @ 13:15:08
URL: http://sextiotal.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0