Birds are singing

två bilder från gårdagens fotopromenad med min fashionfriend (melisa, you're still in m dreams) och ja, jag gillar verkligen att missbruka diffus glöd, världen vore så mycket tråkigare utan diffus glöd
lite ovant att fota igen. är ännu lite ovan med marias nikon som jag lånar, den är liksom tvärtom, och jag är otroligt ovan och dålig på att coacha, är ju van vid att fota situationer jag inte kan påverka alls, vilket dessutom var ett tag sen sist. men det var ändå väldigt kul.
gillar ju att fotografera, gör det bara alldeles för sällan
så den som är sugen och har tålamod med mig medan jag lär mig på nytt får hemskt gärna säga till
.
.
idag hade jag först missat lappen i trapphuset om att varmvattnet skulle vara avstängt under hela dagen, så bröt ihop lite och blev samtidigt väldigt glad för en anledning att skjuta upp disken lite till
blev inbjuden till trädgårdsmys så cyklade iväg och spelade tp och ingen var dålig förlorare.. alls.. särskilt inte jag.
var kriminella och plankade in på teatern, det är ju trots allt kriminella veckan
kultur ska vara gratis FAN
cyklade hem i sen timma sicksackade mellan fulla studenter och mina fingrar frös till is och gick av, nästan.
-
tack anonym för fina kommentaren!!
roligt att någon gillar mina tankar, fastän dom är så förvirrade att jag själv knappt förstår
men så är det ju det här med aschbergern

Kommentarer
Postat av: m

fashion bor här.

2010-05-07 @ 23:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0