jag läser din blogg varje dag

jag tycker om musik
musik live där den nuvarande regeringen sågas
där ett regeringsskifte hyllas
det tycker jag om
"det skulle jag tycka om"
brukar en jag känner ofta avsluta sina meningar med
vad tycker jag om, egentligen?
idag fick jag höra så fina saker på mitt jobb att mitt hjärta nästan gick itu
bekräftelse på att jag faktiskt kan vara omtyckt av någon som inte måste älska mig
åh
för mycket självhat och tvivel i aspiekroppen
så enkelt att vända allt mot mig själv
och alltför enkelt att vända det mot andra
måste lära mig fokusera
FOKUS NU ANNA
som h brukar säga
sms
sms
sms
facebook
jag är en äkta drama queen
men g sa att jag är en bra vän
fin och bra och så
haha
godnatt och så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0