lalalal

har diskat, lagat mat, ätit mat, innan dess varit och förberett plus genomfört presentation. mm rätt så duktigt ändå.
dessvärre är jag pank (typ) och borde borde borde gå och träna men vill inte lägga sista hundringen på årsavgiften och vill inte frysa ihjäl, så stannar inomhus
lyssnar på steso songs och hästpojken och drömmer om torsdag
och drömmer om e
tycker hon kan ge upp skåne nu för alltid och bara finnas där jag är
längtar till lördag
breathe in breathe out and dance the night away
mmkej

Kommentarer
Postat av: regnet

och jag vill vara där du är kära A!!!! snart snart snart kommer jag hem och kidnappar dig, tar dig med på alla mina äventyr. trotsar allt allt allt

2010-02-22 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0