Old beauty, du kan nu dö

jag undrar vad du tänker så ofta, har fått höra så många gånger att jag inte kan tolka kroppsliga signaler, kroppspråk är visst ett språk jag behärskar väldigt dåligt. hört att jag misstolkar och hittar på egna betydelser
tror att människor tycker väldigt illa om mig
vågar inte tro på någon blyghet
vill att alla dina vänner ska vilja vara min vän, vill att de ska bjuda in mig till gemenskapen men jag fastnar kanske nånstans bakom
vill att alla ska vilja vara min vän men själv vill jag vara vän med knappt någon
inte någon ny iallafall
paradoxalt och jag är nog bara en väldigt jobbig tjej
vill kura ihop mig på något varmt ställe med såna jag redan så länge tagit för givet och som tvingats övertyga mig om att jag är accepterad
bitterfittan gnäller och gnäller, gnället når nya höjder
bekräftelsebehovet likaså
men trivs på trygg furuväg med knäckbak och jättemycket potatis
klädd julgran och så

Kommentarer
Postat av: amanda

vänner är svårt. men hur som helst, utan några värderingar kring vännerfenomenet, saknar jag dig anna långkort.

2010-12-22 @ 22:51:17
URL: http://munspelsdaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0