i've gone to look for america

köper billigt schampo med fruktdoft som ska göra mitt hår större, inte sådär platt och tunnt som det är nu
the bigger the better, typ
försöker se trasslig ut men det går inte så jättebra, har inte ens hårspray hemma och jag sover jättemånga timmar så inte ens jättestora påsar under ögonen har jag
kommer aldrig lyckas se sådär snyggt knarkig och nonchalant ut
antingen flottig och sunkig eller ren och kristen svärmorsdröm
har mest av allt ångest över uppsatsen nu
har två dygn på mig att skriva klart
min värsta mardröm just nu är att den inte bedöms vara tillräckligt bra för att få gå upp på opponering och då kommer jag bli en liten jobbig tjej och gråta jättemycket
grät en skvätt igår i förebyggande syfte, men tror ändå mycket gråt väntar
åhhh trött på att vara en knäpp tjej
vill bli lite normal ett tag
fixa det gud
amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0