come away with me

smular ner min säng med vassa knäckebrödssmulor och gör ett halvhjärtat försök att redigera johnossibilderna från förra veckan, noppar bort ett hårstrå i taget från mina ögonbryn, ett hårstrå om dagen så blir dom kanske vackert skulpterade en dag.
blir bortskämd av en tillvaro med att vakna bredvid, inlindad i trygga armar som påminner mig om allt jag hela tiden glömmer.
blir nästan kvävd av min konflikträdsla, panik så jag måste ta till drastiska åtgärder för att kunna andas. men gör allting försiktigt och obemärkt.
tror jag åtminstone i stundens hetta.
gråter till toy story 3 och tycker det är en fantastisk film.
tycker ofta filmer är fantastiska medan jag ser
efteråt ångrar jag mig
allting är lite diffust just nu
explosivt
vet inte hur kärlek ska hanteras, hur man vårdar olika sorters relationer och hur man är en bra medmänniska
dåliga samvetet äter upp mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0