High on diesel and gasoline

har tappat räkningen på hur många gånger jag tröttnat på att ha min mobil i knät och på att svara på sms.
därför lägger jag ifrån mig den och ber snällt om att någon ska sköta min mobil åt mig
det är inte alltid mina ord som sänds ut
men det är mina tankar.
vaknade i Elins mammas säng i ett varmt rum med thåström-tjej bredvid
the horse land, jane och draken, vildsvin, mycket bra på televisionen,
henrik i rummet bredvid
havregrynsgröt med kanel och kökssoffafunderingar och fniss
lurerier och förvirring,
vill testa alla alla alternativ innan beslut fattas
har funderat i en timme på ifall jag ska tvätta mitt hår eller inte
blir nog inte
duschar av gårdagens damm och cyklar iväg mot nya äventyr
LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0