Wipe the sleep out of my eyes

VÅRFLICKAN
henne saknar jag
dit man längtar
så att säga
-
när mitt hjärta bultar och blöder
-
idag har jag varit ineffektiv, åkt tåg, sovit och varit... jag.
imorn ska jag superplugga
ska komma på en bra belöning
friday night studying..
låter inte likt mig
men måstemåstemåstemåste
.
har inget intressant alls att skriva
inga djupa tankar
eller metaforer om mitt omtumlande liv
.
ingen fattade nog att jag var ironisk där
.
skulle gärna sovit med ida inatt
igår fnissade hon i sömnen igen
sådär roligt som bara hon kan
puss på dig

Kommentarer
Postat av: iDA

Haha.. pratar jag verkligen i sömnen såå mycket O_O

2010-03-19 @ 13:41:54
URL: http://knaskul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0