she can't love you

jo jag har dansat en hel del den här helgen
hängt med fina fatima, vi träffades för första gången för 7 år sedan!! tiden går fort och vi blir vuxna
kära återseenden, jag är nu typ vuxen
lite mognare
lite dimmigare
"anna är en tjej jag lärde spela gitarr fulaste flickan i världen nu är hon typ vuxen fastän jag tänker att ho fortfarande är pytteliten"
också housepoeten, min favorit-housepoet mr grezzz
dans och jag var inte den som ramlade
det kändes väldigt bra kan jag be om att få tala om
hihe
"så jävla häftigt att du var den enda som dansade med marit"
ehhhe??
ser jag ut som en groupie?
eller är alla andra det?
kändiskåta
mm
jag vill bara dansa mig genom livet
dansa mig fram längs strömmen i öppna skor och tunna kläder som väger ingenting
stal en svettig bild av e
fina rosiga tjejer jag har bredvid mig!!!
tjock-knölarm hahha
rolig c i bakgrunden
oh you mean like coming coming
yes i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0