Fotskvalk

Inatt kunde jag inte somna riktigt, trots trygg årsta-säng. medan jag låg och lyssnade på maria som fnissade i sömnen så tänkte jag på mina nya fina skor jag köpt. (gick ju nämligen in på weekday och kollade på sjuka rean, och maria hejade på och jag gjorde faktiskt ett kap) tänkte ifall jag skulle använda mina nya fina skor imorgon, men sen tänkte jag att det skulle va tråkigt om jag fick sko.. VAFAN heter det tänkte jag då
sko-falk var jag inne på riktigt länge
sko-skalv kändes nära
sko-skvalk ÄNTLIGEN hade jag hittat rätt
ska inte använda mina nya skor imorn för då kommer jag få skoskvalk
ahh äntligen hittade jag ordet tänkte jag och somnade in
mitt nyaste partytrick

Kommentarer
Postat av: regnet

mitt lilla skoskav, jag saknar dig, känns om år sedan.. bleuuu ser ut som om ni hade det irkitgt bra i storstan!!!

2010-02-16 @ 23:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0