jultomten är faktiskt död

rymde iväg på ett tåg imorse, lämnade en ensam kille kvar i sängen, packade mina väskor lite halvhjärtat och fick åka ersättningsbuss i två våningar.
i hultsfred är det jättejättekallt och jag vill helst bara sitta gömd på furuvägen 10 tills det är dags att bege sig hem till peking igen.
det var min plan också men förut tvingade ellen med mig ut på promenad för hon ville ha pizza
promenad genom iskalla kvarter och hal backe så vi nästan slog ihjäl oss, bara för en vesuvio med kebabsås tyckte jag var lite väl.
imorgon ska jag laga massa mat med mamma, äta mat också tänkte jag
kolla på tv tills jag kan tv1000s utbud utantill och så
gå upp kanske tre fyra kilo i jul så jag har nåt att jobba på sen efter
låter väl som en helt okej plan
nu ska jag somna i mitt gamla rum
herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0