boys wanna be her

min bästa vän är fler än en person, himla fina är dom personerna

när jag borstar tänderna
får jag minst en tandkrämsfläck på tröjan/klänningen

när jag lagar mat blir det alltid samma sak, någon gegga eller olika blandade saker, som typ kokt broccoli, ägg, en bit skinka och sånt

jag är (lite) rädd för att mina vänner ska tröttna på min bitterfittasida och överge mig

den värsta känslan är när det känns som att ingen i hela världen tycker om en, att ingenting kommer ordna sig och livet bara kommer vara en skruttig sörja

den bästa känslan är när man känner att man gillar och är så lycklig med en person att man inte kan sluta fnissa och sprudla i hela kroppen och inte vet vart man ska ta vägen

jag är bäst på ta jättemånga bilder på en och samma person

jag är sämst på att hålla mig sansad och trevlig i längre stunder, samt att hålla mig social längre stunder. tröttnar och blir väldigt lätt irriterad

jag lyssnar på min jullista mest hela tiden

jag pratar ibland jättemycket och ibland jättelite

jag tycker om choklad, ljus, julkalendrar, musik mest just nu

kärlek är fint men jobbigt

i somras var jag pubertal campingreceptionist som mailade en kille i växeln mest hela tiden

sist jag grät var i tisdags innan jag somnade

när jag vill tänka stirrar jag upp i taket och kommer fram till mest ingenting

när jag bakar blir det nåt med choklad

just nu tänker jag på uppsats som måste bli klar och ger mig ångest

idag har jag vaknat vid sju, kollat på julkalendern och musikhjälpen, diskat, ätit omelett och gnällt på att jag måste till skolan

ikväll ska jag kolla på eternal sunshine of the spotless mind och somna dreglandes på pontus arm, ser jag mycket fram emot

imorgon kommer jag ligga i sängen länge och peta på en sovande pontus, klaga på att jag inte är klar med allt innan jul och kanske köpa en julklapp

min mobiltelefon är världens bästa just nu, jättehiftig iphone 4, såhär hipp har jag aldrig varit förut

när jag vaknar på morgonen somnar jag om och tycker jättesynd om mig själv som måste gå upp

om jag var ett djur skulle jag vara en tjock och lat, men ganska skojig hund, kanske en bulldog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0