now's the only time i know

tänkerrr
vissa stunder lever vi ett drömliv
lunch i kärleksparken, matar måsarna som vågar sig närmre och närmre
samtalar om viktiga och kulturella saker
samtalar om ytlighet och fula människor
fulheten
patetik och konst
kärlekens tunga når inte riktigt överallt
men jag ska vara glad glad glad
jag bor i en fin stad
med fina människor
och i helgen ska jag träffa min familj
bli omhändertagen lite
ska sova på selmas mage fastän hon blir sur
promenera i hultsfredssol
och i storebro förstås...
allt blir bra
allt ordnar sig
allt finns kvar
nästan
tack för att jag får vara en tillfällig gäst i era liv
amen

Kommentarer
Postat av: Adnama

hallå anni jag saknar dig och er med!!! hoppas att ni har det fint

2010-04-15 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0