KKKKKKaren o


Sitter i vad som känns som en skolmiljö som redan tagit jullov, några securitasvakter och några extra flitiga uppsatsskrivare som går förbi lite då och då, annars bara jag och en dator som knorrar och brusar och ger mig huvudvärk.
tvingar mig själv att skriva uppsats så jag får ledigt och hinner säga hejdå och god jul
och hinner spendera tid i säng kollandes på dåliga filmer som jag snarkande somnar till och dreglar på armen jag fått låna att vila mitt huvud på.
vaknade vid 7 idag
åt på en och samma macka i en timme, prata i telefon och gnällde
stirrade apatiskt mot snön och tog tillslut mig själv i kragen och gick den några hundra meter promenaden bort till skolan och datasalen och här sitter jag nu
gnäller om att jag måste skriva istället för att skriva
okej NU sätter jag igång
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0