Ifall jag inte skriver det här kommer någon jag älskar att dö

Blev Inte Godkänd för andra gången i mitt liv
men det är helt okej
ingen katastrof
har redan gråtit och tyckt synd om mig själv för det där så bara att ta mig själv i kragen och lägga till de delar jag missat
bestämmer mig för att de minipiller jag äter faktiskt inte funkar alls bra och BESTÄLLDE en tid till barnmorskan
nu måste jag bara våga gå dit
så mycket jag måste våga att jag får ont i magen och blir himla sömnig
vänder på mig och somnar om, en timme i taget
köper äcklig färdigmat på ica men har ingen mjölk hemma fast längtar ihjäl mig efter oboy
det är visst bara gnäll med mig
loggar ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0