jag är en idiot

ligger i obäddad säng och stirrar ut genom fönstret och hatar mig själv för allting jag ska göra hela eftermiddagen och kvällen och jag hinner inte med att plugga det jag egentligen måste hinna med tills seminariet imorn för jag har lovat att göra andra saker och visserligen får jag kolla på teddybears men klockan går jättesnabbt och jag hinner knappast sminka mig eller hitta något vettigt att ha på mig, inte ens borsta håret kommer jag hinna göra för jag ligger kvar i sängen och tycker synd om mig själv och gnäller offentligt min hals gör lite ont och snälla gode gud gör så den inte blir värre för jag hinner inte. har inte diskat eller städat heller som jag skulle ha gjort åh herrejävlagud snälla skjut mig eller nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0