kan du digga det e locomotion

You won't fool the children of the revolution
.
flera timmars sen lunch på pa uus
"anna, det finns nog ingenting hos dig som man kan snacka skit eller direkt tycka illa om"
har visst hållt lägre profil än vad jag själv vet om
uppfattar mig själv som en dryg jävel, störig och gnällig
men sen känner vi ju inte varandra så väl så det kan ju bero på det
om ett år kan vi upprepa samma fråga och se vilket svaret blir
.
ska på grillnågonslagsfest nu snart
när som
är ledig resten av veckan
livet leker och leker kanske inte
för jag bara tääänker
"livet är för kort, nu får du bara göra någonting"
det kan ju inte bli värre än ett nej tack
faktiskt
och ett fuck you jag vill inte se dig igen
åhh
jag är så feg fastän jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0