turkost nagellack, jag granskar dig


dinglar med benen på spetsen
lila ben
var ska natten ta oss? till något billigt, något som räddar oss?
mina fingrar springer över knappsatsen
rosetten på sned och röda läppar av pangpangvi
delar bänk på kungsgatan, bängen trålar men vi är coola
fashionguystankar i mitt huvud, jag vill bara skrika
Oooooo! olala
röttrött vi och knasiga tankar på träplankor
vad ska natten göra med oss?
"vad rockig du ser ut i skinnjackan"
det var en komplimang faktiskt
KICKEN, var är den? trallar jag
lustigt hur man går genom röda stan
ringer, fnissar och är för stunden lycklig
msn är rätt passé
mina ben dinglar ännu mer till svenska popmelodier i mitt huvud
ANNA, hej, jag gillar dig så mycket
varje blogginlägg ska handla om dig, åtminstone i min hjärna
fastna med kuken i spårvagnsspåren
/elin i annas hjärna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0