Psykakuten


Psykakuten består av Henrik och Korro (står karolina överallt men jag kommer aldrig lära mig att säga nåt annat än korro när jag pratar om henne)
de har trixat ihop ett album medan de bodde i en överfull lägenhet i årsta med ungefär en miljon instrument, mycket mycket bra, bästa jag hört på länge (jag är ju dock inte helt opartisk)
gillar man steso songs gillar man nog det här också
om man inte är knep i huve
henrik spelar ju i doktor kosmos och hets och lite annat också
men man är nog inte knep i huvet ifall man gillar nån av de banden men inte gillar det här
när man träffar de här två är dom en otroligt rolig duo, även om k, storasystersaktig som hon är tjatar om att vi ska fortsätta med musik på ett eller annat sätt, försöker kompromissa och truga i oss
storasystrar gillar att bestämma
här kan ni lyssna iallafall

Kommentarer
Postat av: m

kom bara o tänka på att det är väldigt roligt att sista låten på skivan heter still knocked, vem var det nu som trodde stilnoct hette still knocked? haha sjukt roligt iaffff! nu ska jag åka till JOBBÄ

2010-06-30 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0