piggelin

Stick i fingret på vårdcentralen, när jag öppnade munnen och visade min hals för läkaren backade hon flera steg och såg djupt oroad ut, då skrattade jag nervöst.
Sen kollade hon mina öron och jajamen infektion i hela jävla huvudet
Superfräscht
Mina halsmandlar är typ dubbel storlek mot för när jag är frisk, och då har jag ändå stora halsmandlar i vanliga fall. Lär snarka så högt så grannarna störs av det.
Snarkar förresten så högt så jag själv har svårt att sova.
Nu ska jag äta pencillin i tio dagar, och en extremt äcklig hostmedicin som jag själv får tvinga i mig, är ungefär som lotta på bråkmakargatan, fastän jag själv får vara mamma som för skeden till munnen och bända upp den.
ja, nu är jag ynklig men jag är faktiskt sjuk
det enda jag får äta är soppa och glass
mmmmm piggelin jag är redan kräksless på dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt bild så jag lägger mig ner och dör nu

2010-06-29 @ 08:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0