My heart is still june

mina arbetskamrater är fortfarande himla fina, louise och leif har levt ihop i mer än 40 år och till dem säger alla mamma och pappa
det här är sista året de tänkt jobba på himpans camping innan de lämnar över till dottern i familjen
idag lärde leif mig hur man startar datorn, visade vart on-knappen sitter och vart man klickar för att komma ut på internet. hihih så himla söta
de är imponerade över att jag redan vet hur man checkar in och ut gäster, redan kan använda babsen och kan slå in i kassan. (jobbade ju med precis samma arbetsuppgifter förra sommaren)
det är fikarast mest hela tiden och leif gissade på att jag skulle gå upp 6 kilo i sommar av att hänga med dem, minst 6 sa jag då.
fast, jag deltar bara i frukostfikat, inte i glassätandet eller läskdrickandet, eller kaffebrödspausen
det är uppförsbacke nästan hela vägen till himmelstalund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0