Bitterfittan talar

jag är otroligt långsint, det skulle jag inte för en sekund förneka, och ibland överreagerar jag på små skitsaker som ingen annan kan förstå varför jag ens ägnar en tanke åt. men. åh.
det är ingen ide att ha hemligheter, blir ändå bara massa antaganden och gissningar
men jag ville inte att alla skulle veta, och att ni diskuterat mig och fastän det inte borde göra ont i mig så gör det det, det är mitt misslyckande och det som skavt inuti när jag velat vara som alla andra
men det kanske kan vara svårt att förstå när man själv är på den andra sidan
och vi kanske pratar om allt
ämnet har varit på tal
men det som jag sa i förtroende är numer en grej det pratas om på fest
därför är jag ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0