keep this fire burning

tycker om att cykla genom folkparken om morgonen och kvällen
solen som lyser in mellan träden och människor som placerar ut blommor till sina saknade på kyrkogården
tycker himla mycket om mitt jobb och människorna som jobbar där
kärleksfullt tjafs och gnabb
saknar dock familjen som finns i hultsfred, och vissa delar av den som befinner sig på öland
dit lär jag ju inte ta mig förrän i augusti någon gång, precis innan skolan börjar ungefär
tur mina dagar är fyllda så inte saknaden hinner bli för stor
några bilder från en sommar jag spenderade på öland, två år sen nu
nästan varje kväll cyklade jag runt på den södra delen av öland som vi bodde på, runt eriksöre mot mörbylånga, in till färjestaden och in på oändliga skogsvägar som helt plötsligt slutade mitt i så man fick vända om
på dagarna städade och diskade jag tills jag var helt slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0