jag målar röda stenar blå

igår hade jag en liten, förfest tänkte jag skriva, men det är inte alls det rätta ordet skulle jag tro. snarare satt vi hemma hos mig på luntgatan och skyddade oss från regnet.
sen begav vi oss ut i regniga peking med halvt springande steg mot sunkiga inrökta källaren där kapten alma spelade
satt rastlöst och väntade på att de skulle spela, efter typ två timmars väntan började de spela
det var mycket bra
sen gick jag hemåt i regnet igen i sällskap av elin och jimmy
jag fick dela paraply men orkade inte bry mig om att försöka hålla mig torr
kom hem till min luntgata, stängde alla fönster som stått öppna sen den där värmen kom
ända sedan jag flyttade in med andra ord
gick och la mig i sängen och sov för första gången med stängd dörr, sov utan att vakna tills mitt alarm ringde vid klockan 12
brabrabra
emmabodavädret är inte alls lovande, men jag håller humöret uppe ändå
-
bilderna är från en underbar bildserie elin och rikard tog igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0