hurricane

hahaha hur jävla rolig ser jag inte ut på den här bilden egentligen?
eller kanske inte så extremt rolig, men jättestora läppar, bullkinder i klass med hon den där som h en gång kände
säkert bara jag som skrattar så jag ger upp och skriver om nåt annat nu tror jag
-
igår fick jag besök gånger två
scandinavian blonde och bredbandsproffset
elin är den bästa du någonsin kan bjuda på mat, eller iallafall för mig.
koka lite gröt och bjud henne på en skål och du hör henne tala om hur otrooligt gott det är
igår fick jag beröm för min räksallad.. haha
men det är ju alltid bra med lite beröm antar jag
om några timmar ska jag tillbaka till campingen igen
känns himla bra
trivs fint även med mitt nya "jobbgäng" snälla trevliga människor, som dessutom har bra musiksmak och vettiga åsikter
igår fick jag gå hem en och en halvtimme tidigare för jag var den enda som har ett liv utanför jobbet
hahha, men fick betalt till 21 ändå så jag var nöjd
luften är lätt att andas
solen skiner
luntgatan är i rörelse
amen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0