don't come around here no more

foggy days
cyklar genom folkparken med svetten inte bara lackandes, den är överallt, min kropp är klibbig och äcklig. promenerar till taket med alla vännerna, klättrar upp via brandstegen fem våningar. struntar i att jag är löjligt höjdrädd och blir himla glad att träffa alla mina fina.
kollar på pengabrorsan och timo, hänger med  e, g och j
prat och förvirring på taket över staden
killen som är ledsen och sörjer
får komplimanger för min dialekt, snälla prata mer för mig, jag vill höra mera prataprataprata
okej
kluvet huvud som inte kan bestämma sig vandrar genom staden återigen
struntar i allt och går hem
orkar inte kvala
vill tillbaka till sjön, snälla kan vi inte cykla till sjön igen snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0