A song for Maria

för hundra år sen önskade maria en låt, och nu äntligen får hon den
maps, såklart
(jag tjyvlånar ju hennes casiosynth hehe, så det är den jag spelar på)
fint att jag nu visar upp min mångsidiga musikaliska färdighet
från ukulelen, till liten keyboard
förstår om ni blir avundsjuka nu, men tänk på att övning ger färdighet
blir sällan bra på första försöket, så gör omtagningar tills det blir bra så slipper ni ha med fel toner och sånt där dåligt
-
åh herregud vad trött jag är
hoppas någon förstår min osammanhängande ironi

Kommentarer
Postat av: dr dre

2 cute 2 b tr00

2010-07-23 @ 12:51:32
Postat av: dr dre

jaja vet att du vet att det det är jag

2010-07-23 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0