ukulele blues

idag har jag lärt mig spela ukulele kan man säga
har lärt mig alla ackord som är värda att kunna
.
när jag fyllde 15 tror jag det var så fick jag en jättefin ukulele i present av sia, den var lila, glittrig i hårdplast, så man kunde tillochmed ha med den i badkaret!
jag var väldigt insnöad på lekman på den tiden och han sa i intervjuer att han brukade spela ukulele i badkaret och skriva sina låtar, jag kände mig så häftig när jag fick en så jag också kunde spela och skriva i badkaret.
men tyvärr var jag dum i huvet och innan jag ens lärt mig spela på ukulelen så tappade jag den i golvet och plasten sprack och gick i många delar
och nu har jag varken ukulele eller badkar
så det kan gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0