jag berättar vad som helst

okej hanna, eftersom jag inte har nåt bättre för mig antar jag utmaningen
- kopiera utmaningen på din blogg.
- länka till personen som gett dig utmaningen
- berätta 7 intressanta fakta om dig själv
- välja 7 andra bloggare som du vill utmana
- länka till deras bloggar.
.
1. Jag gillar att äta relativt äcklig mat, som ägg med extremt rinnig gula, helst på macka, då kan man sörpla i sig gulan. och ibland rinner den ner för händerna, men det gillar jag dock inte.
2. jag har väldiga humörsvängningar.
3. allt som oftast är jag kär i håkan hellström......
4. den senaste veckan har jag lyssnat på den här väldigt många gånger
5. min kroppsuppfattning är extremt dålig, blir typ alltid förvånad över hur tjock/smal jag ser ut när jag ser en bild av mig själv.
6. när jag var liten vägrade ja äta brun mat, och jag var fast besluten om att mitt framtidsyrke var att bli en vacker dam. skyller på manga-filmen "lady lady"
7. ungefär en gång i halvåret drömmer jag väldigt mycket om cigaretter och om att röka, i drömmen är det det mest tillfredsställande jag gjort. de här drömmarna leder till att jag när jag vaknar känner mig EXTREMT röksugen, men jag gillar ju inte alls att röka, men ändå så finns det på nåt sjukt sätt ett sug.
.
jag utmanar elin, hanky, ehhh sen kom jag inte på nån mer

Kommentarer
Postat av: sandra

hej anna! det var himla kul att träffa dig också, har hört talas om dig genom maria. vad roligt att du läser min blogg! :) och så tyckte jag att din röda hatt var smått fantastisk. kramkram

2010-02-16 @ 23:21:16
URL: http://sandyinwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0