blinding

your love is bullets from your heart
hultsfredssoftar, hultsfredstänker, hultsfredspillar bort skräp från tangentbordet
veckan som kommer är otroligt fattig,
nudlarfattig, men den innehåller också The dreamers (med drömmarna) världens bästa stessan (the star), horseboy, karateklubben, (DANS?!) fotografi, osv.
jag har nog ingen rätt att klaga på något
skulle vara lille magen isåfall
men den ordnar sig nog
hoppas mina pekinghjärtan håller sina hjärtan intakta och hela ikväll
är glada och sådär
duschar nakna, inte med blöta kläder sen i kylan
var rädda om er
please don't walk on red

Kommentarer
Postat av: elin

kvällen var knäpp

måste prata med dig

mr A var nämligen hos gusti

helvete :((:(:(:(

imorgon åker jag till skåne, ring mig gärna imorgon kväll

snälla anna gör dcet!!!

2010-02-20 @ 01:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0