Hjärtats melodi

Det händer inte så mycket just nu, eller det gör det ju
men jag har ingen längtan efter att skriva ner allt här
har en längtan efter lön och studiemedel så jag kanske äntligen efter hundramiljarder år kan köpa min nya kamera
idag började jag studera igen
introduktion med jättemycket och egentligen ingen info alls
är trött mest hela tiden
kan inte bestämma mig för ifall jag ska sova först och promenera sen eller ifall jag ska ta det i omvänd ordning
får besök av en kille som har valt att hänga med mig framför att spela WoW ikväll
kanske väntar jag tills han kommer hit och tvingar honom promenera runt strömmen med mig
det är nog den allra bästa iden
så kan jag läsa harry potter fram tills dess
/
fridens liljor

Kommentarer
Postat av: PUSSYFUCK PETE

jag är på

2010-08-25 @ 15:11:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/saganompontus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0