felet i mig

blir tokig
läser blondinbellas blogg och får se bilder från hennes svit på hoteller i åre, jättefin svit och sådär, lagom lyxig. men jag kommer på mig själv med att GRANSKA bäddningen, alltså bäddningen i den jävla sängen!!! jag noterar och tänker hmm ja så kan man ju göra, då viker man nog in lite sådär först så blir det enklast och jämnast, och sen fåtöljen där, undrar om placeringen av den är menad eller om bella själv flyttat på den, och är det morgonrockar eller handdukar som ligger på sängen? badrummet verkar dom fått till bra, porslinet blänker, undrar vilket medel dom använder, eller det kanske bara är nytt och ännu inte blivit sunkigt
.
blir så trött
om det blir en till sommar på hotell hur fan kommer jag funka då?
redan skadad
hatar hotell
kommer aldrig mer kunna bo på hotell
usch
inget liv jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0